ανάπαυλα

Struggle for Pleasure, Wim Mertens

(ομολογώ πως έχω μια μικρή αδυναμία για τα ‘επαναληπτικά’ κομμάτια, για κάποια από αυτά, και έχω τους λόγους μου …)

25

78 απαντήσεις στο ανάπαυλα

  1. Ο/Η renata λέει:

    Μονίμως στα |best of» μου! ; )

  2. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    renata,

    οι εκπαιδευτικοί κάνουν ‘χατήρια’, δεν κάνουν ;
    :)

    τόκανες το ποδαρικό !

  3. Ο/Η χαρη λέει:

    εξαιρετικός! – δεν ξέρω γιατί ακριβώς αλλά τον έχω πάντα πλάι-πλάι μ’ αυτόν:

    (ελπίζω να σ’ αρέσει επίσης)
    :)

  4. Ο/Η renata λέει:

    Εγώ μετά απ αυτό:

  5. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    χαρη,

    ευχαριστώ για το δωράκι σου
    (και την διακριτικότητα),
    το ‘απελευθέρωσα’ όμως !!

  6. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    renata,

    πάαρα πολύ σ’ευχαριστώ !
    αυτό ήθελα να βάλω στην ανάρτηση και
    δεν τα κατάφερα να το βρώ !
    χίλια ευχαριστώ !

  7. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    ζητείται:
    (το οποίο επίσης δεν βρήκα):

    το Runaway Horses του Philip Glass
    (από το Sea of Fertility),
    σε μικρό φορμάτ, αν γίνεται.
    (το πουκάμισο αυτό είναι στενό).
    Ο ευρών αμοιφθήσεται.
    Δεκτά και άνευ βιδέου.

  8. Ο/Η χαρη λέει:

    ποια διακριτικότητα; !
    εγώ (όλως αιφνιδίως) έχασα την ικανότητα να κατεβάζω βίδεα και μού βγαίνουν επιμόνως μόνο οι λύγκες… (κι εγώ που νόμιζα ως αυτό ήτανε ίδιον των πουλιων)
    (συνεπώς το ίδιο θα γίνει και με τον γκλας, αν δεν προλάβει να τον βρει η ρενάτα!)

    υγ: η ταινία στο βιντεοκλιπ της ρενάτας ήταν επίσης εξαιρετική! ε ;

  9. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    χαρη,

    νόμιζα ότι προσπάθησες να μην διαταράξεις
    το ντεκόρ :)

    ναι, το βίδεο της Ρενάτας εξαιρετικό !

  10. Ο/Η χαρη λέει:

    τη θυμάσαι την ταινία;
    εμένα η χόλυ χάντερ πολύ μ’ αρέσει !
    παρεμπ: στον γκλας όταν πατήσεις runaway horses σού βγάζει metamorphosis : εκεί βρίσκεται αυτό που θέλεις ;

  11. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    πολύ αργεί η renata …

  12. Ο/Η renata λέει:

    Τι ταινία!!! Εκεί που ανατριχιάζω είναι στη σκηνή της θυσίας!

  13. Ο/Η renata λέει:

    Δυστυχώς δεν βρήκα. Έψαξα σ’ ένα σωρό σελίδες. Υπήρχε στο ytube αλλά αποσύρθηκε.

  14. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    renata,

    και μένα αυτό μου είπαν,
    πως αποσύρθηκε λόγω διαμαρτυριών :(
    κι αφού δεν το βρήκες κι εσύ …

  15. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Ό,τι χρειαζόμασταν ένα τέτοιο ζεστό βράδυ! Θα σας κάνω να ζηλέψετε τώρα, τον κύριο αυτό τον είχα δει ένα επίσης ζεστό καλοκαίρι, 15αυγουστο νομίζω, στο Ρέθυμνο παρακαλώ! Δική μου αγαπημένη σκηνή είναι από το nine songs του winterbottom, κάπου προς το τέλος που παίζει σε συναυλία στο Λονδίνο. Κάτι ξέρατε που με προσκαλεσατε κυρία μου…

  16. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    silentcrossing,

    ζηλέψαμε, και με το πάραπάνω !
    καλώς ήρθατε,
    κι αν έχετε το κατιτίς
    να τσοντάρετε στο ρεφενέ μας,
    πολύ ευχαρίστως
    (εντός κλίματος βεβαίως-βεβαίως)
    :)

  17. Ο/Η sikofagos λέει:

    σαν τον κλέφτη θα μπω.
    αχνοπατώντας στα όνειρά σας.
    αλλά αντί να πάρω, θα αφήσω…

    καλο ξημερωμα

  18. Ο/Η masterpcm λέει:

    Τηρώντας την υπόσχεσή μου, θα παραθέσω αυτό,

    Καλή σας συνέχεια, ελπίζω να το απολαμβάνετε όσο εγώ…

  19. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Ας τσοντάρω λοιπόν κι εγώ κάτι…Έκανα λάθο ςπριν για τη σκηνή, ο Michael Nyman ήτο…

  20. Ο/Η renata λέει:

    Καλημέρα! Εξαίσιες οι μουσικές! : )

  21. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    renata,

    σε λίγο σας έχω μια υπέροχη έκπληξη !!!

  22. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Μια φορά κι έναν καιρό,
    μια νύχτα,
    πήγα σ’ενα e-σπίτι, που είχαν γενέθλια,
    πήγα να πώ χρόνια πολλά.
    Άφησα ένα μικρό δωράκι, και,
    την ώρα που έφευγα, στην πόρτα δηλαδή,
    ο εορτάζων μου έδωσε ένα πανέμορφο δώρο.
    Το άνοιξα, επί τόπου, ομολογώ,
    και μου άρεσε τόσο,
    πού τόφερα κατ’ευθείαν εδώ,
    να το μοιραστώ μαζί σας.
    Απολαύστε το:


    και είναι από τον masterpcm

  23. Ο/Η renata λέει:

    Πραγματικά πανέμορφο!!

  24. Ο/Η sikofagos λέει:

    συμφωνώ και γω με τη ρενάτα. παραμυθένιο το δωρο.

    εγώ όμως που είμαι ρετρό τύπος επανήλθα με Σκαλκώτα, και δη με τον Ηπειρώτικο, απο τους 36 Χορούς.

  25. φανταστικό βίντεο HyPerf!!!!!!
    Μαγεία

  26. Ο/Η χαρη λέει:

    @Συκ, καλά είπα εγώ (κλαδί σου, ε;) «θα καταντήσουμε κι αδελφοποιτοί στο τέλος-τέλος» ! Σβιατοσλάβ μάς έφερες βρε θηρίο ! Τον είδα και λάϊβ εδώ … (μία από τις ελαχιστότατες περιπτώσεις που στήθηκα τού λόγου μου σε ουρά)

    (εξαιρετικά τα βίδεα ΟΛΑ βεβαίως : κι αυτό με την άμμο, και όλα – )

  27. Ο/Η KnowDame λέει:

    Ελπίζω να σας αρέσει


    σημείωση από Hypericum Perforatum :

    αν για κάποιο λόγο σας δυσκολέψει το άνοιγμα του βιδέου αυτού,
    ανοίξτε εδώ :

  28. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    KnowDame,

    είναι υπέροχο,
    πολύ όμορφη εκτέλεση, σας ευχαριστώ !
    και,κυρία μου, καλωσορίσατε !

  29. Ο/Η sikofagos λέει:

    χμ… τώρα που το βλέπω,
    και κατόπιν της νέας προσθήκης,
    ο σκαλκώτας είναι εκτός κλιματος.

    διορθώνω, ελπίζω, με τον χαρισματικό -όσο κι εκκεντρικο- Glenn Gould.
    [χαθηκε τόσο νέος, στα 50 του χρόνια…]

    ελπίζω να εγκλιματίστηκα κι όχι να εγκλημάτiσα με το νέο μουσικό λιθαράκι ;)

  30. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    sikofagos,

    διορθώνεις,
    και σου χρωστάμε κι από πάνω !
    :)

    Μ’αρέσει πολύ αυτός !

  31. Ο/Η sikofagos λέει:

    διορθώνω, κυρά μου…
    αλλα δεν διορθώνομαι…

    χειροφιλώ

  32. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    η σειρά μου πάλι :

  33. Ο/Η χαρη λέει:

    τον γκουλντ δυστυχώς καμιά μας (gender-studies syntax παρακαλώ) δεν πρέπει να τον έχει δει λάϊβ – αλλά θα τον φροντίσω κι εγώ δεόντως…όταν έρθει…η ώρα μου (που δεν αργεί) : pagomeno-filaki-xanampike-sto-psigeio-kai-tautoxronos-apeili :

    Να περιμένουμε την όπερα Συκομασώντα Σερ το βράδυ;

  34. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    χαρη,

    καλησπέρα σας,
    καλώς ήρθατε,
    νέο πρόγραμμα εδώ,
    δύο παραστάσεις,
    καλή διασκέδαση !

  35. Ο/Η sikofagos λέει:

    στις εννιά απόψε!
    όσοι κι όσες εκδραμουν νωρίτερα, καλά να περάσουν!
    όσες εξέδραμαν δια ΣΚ, σίγουρα θα περάσουν καλά!

    ό,τι απομένει (παναγίτσα μου, εγώ κι δυο Τσαλ,δλδ…) ας κοπιάσουν κατά τις εννιά.

    Υ.Γ. Τον υποβολέα τον απέλυσα! ήθελε να βαφτιστεί και κείνος Τσαλ. Μέχρι και τατού στον ώμο του έκανε… τσ!

  36. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    ε ! σείς οι δύο τελευταίοι επισκέπτες,
    στο τελευταίο θρανίο,
    μήπως μπήκατε σε λάθος τάξη ;

  37. Ο/Η sikofagos λέει:

    κυρία, κυρία!

    μπορεί να μην είμαι ο πιο καλος μαθητής,
    αλλά στη σωστή τάξη ειμαι σίγουρα.

    και επειδή είμαι επιμελής,
    σας φέρνω την εργασία μου για μια γυναίκα πιανίστα…

    [νομίζω πως έλειπε από το ποστ με τόσες αναφορές σε τζέντερ στάντις]

    [τώρα όμως θα κάνω κοπάνα…]

  38. Ο/Η silentcrossing λέει:

    Είχες θεϊκή έμπνευση πάντως αγαπητή με τη συγκεκριμένη ανάρτηση. Μου κάηκε το i phone με τόσα βίντεο στο repeat ξανά και ξανά. Επιστρέφοντας πάντως σπίτι έβγαλα από το κουτάκι τους τους χορούς του Σκαλκώτα που ‘χα να τους ακούσω καιρό (και πολύ το χάρηκα)…

  39. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Είχα δει εδώ και κάμποσες μέρες την «ανάπαυλα», αλλά δεν την άνοιγα γιατί την είχα περάσει… για ταμπέλα «κλειστό λόγ διακοπών» :)

    Εγώ δυστυχώς δεν είχα την τύχη να μεγαλώσω με όπερες και μουσικές δωματίου. Γόνος προσφύγων του ισπανικού εμφυλίου, βγήκα από μικρός στην παρανομία, πρώτα με το Επαναστατικό Διευθυντήριο και μετά με το Κίνημα της 26ης Ιούλη (πλησιάζει και η επέτειός του). Εν πάσει περιπτώσει, επειδή κάτι πρόσεξα για «επαναληπτικά» κομμάτια, εμένα μου αρέσει αυτό, αν και μάλλον άσχετο με τα προηγούμενα.

  40. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    sikofagos,

    θα την δώ την εργασία,
    η συμπεριφορά σας όμως,
    είναι αντιφατική ..

  41. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    silentcrossing,

    εγώ, φταίω πάλι;
    δύο μικρά βιδεάκια έβαλα, όλα κι όλα…
    τα περισσότερα τα έβαλαν οι άλλοι..

    μήπως το i phone, λέω, μήπως
    δεν ήταν από καλή οικογένεια ;
    :)

    άσε που έχω παραγγείλει και
    το Runaway Horses του Philip Glass,
    εδώ και τόσες μέρες + extra αμοιβή
    και τίποτε ακόμη …

  42. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    νομίζω δεν τα πήγες καθόλου άσκημα,
    με όλα τα ελαφρυντικά που ανέφερες,
    θα έλεγα, άριστα !

    Ukulele και charango (από κέλυφος armadillo) ή τι ακούμε ;
    (για να μαθαίνουμε.. κι όλας)

    άλλωστε, στην επανάσταση,
    δεν μπορούμε να σέρνουμε μαζί πιάνα με ουρές και ορχήστρες ..

  43. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @HP

    Χαίρομαι που με κατανοείς. Ένα παραδοσιακό λαϊκό έγχορδο είναι πιο πραπτικό για τον επαναστάτη μουσικό, αφού μέσα του μπορεί να κρύψει όπλα και πυρομαχικά (ιδέες από ταινίες του Ροντρίγκες).

    Για το όργανο που ακούμε θα σε γελάσω, είναι και μακρινό το πλάνο. Ο Σανταολάγια πάντως αρέσκεται να συνδιάζει κιθαροειδή και άλλα παραδοσιακά όργανα με ηλεκτρονικούς ήχους. Ιδιαίτερα μαζί με το συγκρότημα Bajofondo που επινοήσε το ηλεκτρονικό τανγκό. Παράλληλα με το επίσης πολύ καλό γαλλοισπανικό Gotan Project. Από όσα γνωρίζω τουλάχιστο.

  44. Ο/Η omadeon λέει:

    μαντάμ ντυ μπλογκ,
    έχετε μέηλ
    (περί Mishima / Philip Glass)
    (εκ μέρους και της KnowDame)

  45. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Monsieur de l’autre blog,

    Je l’ai reçu,
    et je vous ai déjà repondu !

    Chaleureuses salutations a mme la KnowDame

  46. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    εσύ το βιολί σου
    (επανάσταση και ξερό ψωμί),
    κι εγώ το δικό μου :

  47. Ο/Η sikofagos λέει:

    να συμπληρώσω άλλο ένα σήμερα
    από τα πιο «αέρινα» κομμάτια του Τσαϊκόφσκι,
    τον αραβικό χορό.

    υ.γ. 1. υπέροχος ο Παγκανίνι…
    υ.γ. 2. μήπως το έχω ρίξει στους χορούς τώρα τελευταία;

  48. Ο/Η KnowDame λέει:

    Υπέροχος και ο Tchaikovsky. Είναι και από τους αγαπημένους μου. Συνέχεια με κάτι λίγο πιο σύγχρονο.

    L’Enfant εξαίρετη ιδέα αυτό το ποστ σας. Είναι πράγματι μια ανάπαυλα για όνειρα και για μουσική.

  49. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    KnowDame,

    πολύ όμορφη η επιλογή σας,
    και τούτη η ανάρτηση,
    λίγο-λίγο γίνεται,
    με τις προσθήκες του καθενός μας,
    όπως ακριβώς το είπατε:
    » .. ανάπαυλα για όνειρα και για μουσική! «

  50. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    sikofagos,

    πολύ ωραία !
    περάσαμε πιά για τα καλά στα έγχορδα !
    μου βάζεις ιδέες ..

  51. Ο/Η sikofagos λέει:

    τι είμαστε πια στα έγχορδα;
    ε, σκουντατε, καλέ…
    εγώ νόμιζα πως είμαστε ακόμη στους χορούς…

    με μπλέκετε, με μπερδευετε, με αποσυντονείτε, με…

    με υποχρεώνετε να επανέλθω.
    ε βουαλά, μανταμ ντυ μπλογκ :

    [και πείτε μου τι λάθος κάνω και δεν ανεβαίνει το βιδεακι απο μοναχό του; μιλ μερσι ]

  52. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    sikofagos,

    δεν ξέρω,
    και δεν έγινε μόνο μ’εσας,
    άρα εγώ φταίω μάλλον,
    τι να πώ..
    έχει στενάξει και το μηχάνημα,
    μέρα-νύχτα…
    του έκανα επανεκκίνηση,
    μπορεί να στρώσει ..

  53. Ο/Η KnowDame λέει:

    Συκοφάγε με εμπνέεις. Έγχορδα και περισσότερα πνευστά. Λα βουαλά η συνέχεια

    (L’Enfant αν πιστεύεις ότι δε ταιριάζει, επειδή ρέπει προς ανατολάς, σβήστο)

  54. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Αγαπητή μου KnowDame,

    το βλόγ ρέπει προς Άπω Ανατολάς,
    εκ πεποιθήσεως.
    σύντομα θα έχετε και άλλες αποδείξεις,
    εκτός από την μία και προς το παρόν μοναδική.
    καλοδεχούμενο λοιπόν !
    και ξέχασα να πώ, ότι και αυτό,
    αλλά κυρίως το προηγούμενό σας βίδεο,
    είχε πολύ όμορφες εικόνες !

    άσε που εδώ δεν με λένε L’Enfant,
    εμφανίζομαι με ψευδώνυμο !
    :)

    μπαίνω να το στρώσω,
    δεν ξέρω τι έχει πάθει σήμερα το βλογ ..

  55. Ο/Η KnowDame λέει:

    Ξέχασα αγαπητή Hypericum Perforatum (βαλσαμόχορτο) ότι εδώ λειτουργείτε με σκοπό να προσφέρετε βάλσαμο στις ψυχές μας ;)

    (Τυχαίνει να ξέρω πάρα πολλά για το συγκεκριμένο βότανο)

    Άπω Ανατολή ε; Θα το έχω υπόψην για το επόμενο βίντεο

  56. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    KnowDame,

    χαίρομαι,
    δεν είναι τυχαία η επιλογή του ονόματος βέβαια.
    ξέρετε πολλά ε;
    προτείνω να μείνουν μεταξύ μας !
    :)

  57. Ο/Η omadeon λέει:

    Καλημέρα…
    Λοιπόν, ολίγον μονοδιάστατη εκδοχή εκείνη με το πιάνο.
    Μιλάμε για πολυδιάστατο Υμνο της ΤRANCE
    π.χ.

    Skipper – Struggle For Pleasure (1996 Trance)

  58. Ο/Η omadeon λέει:

    sorry Hypericum Perforatum
    που έκανα πολλαπλά σχόλια
    αλλά… φοβήθηκα ότι δεν θα βγαίνανε σωστά σαν βίδεο που μπορούν να παιχτούν άμεσα.
    ΟΛΑ είναι εκδοχές trance του ίδιου κομματικού, στο ποστ.
    Τα δύο τελευταία τα βρίσκω πιο καλά από άλλα.

  59. Ο/Η omadeon λέει:

    κομματικού -> κομματιού…
    (σόρυ το τελευταίο είναι multi-mix)

  60. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Καλημέρα omadeon,

    Ποτέ δεν φαντάστηκα ότι
    υπάρχουν αυτές οι παραλλαγές
    του κομματιού της ανάρτησης…

    Και για να είμαι ειλικρνής,
    μου φαίνονται πολύ ‘ξε-βολευτικές’ ..

  61. Ο/Η omadeon λέει:

    Και είναι μόνο μικρό υποσύνολο όλων των παραλλαγών.
    Κομματάρα που χορεύτηκε τρελλά, από την πρώτη έκδοση trance του 1996 μέχρι την πιο πρόσφατη του 2009. Η plain-πιάνο- έκδοση δε λέει, λείπουν διαστάσεις (αν και διαφωνεί πάαααντα μαζί μου, σε τέτοια θέματα η knowDame -hehe).

    Ισως του κάνω κάνα ρεμίξ ο ίδιος σε λίγο καιρό γιατί με εμπνέει πολύ, όπως και τα «Saltwater», «Silence», «Adagio in Strings», κ.ά.

  62. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    omadeon,

    αν έπρεπε να διαλέξω,
    … επειδή δεν τα χωράμε πάντοτε όλα,
    δεν μας αρέσουν όλα,
    δεν πρέπει να μας αρέσουν όλα και
    δεν θέλουμε να μας αρέσουν όλα …

    κι απ’όσα λίγα πρόλαβα να καταλάβω
    από την καινούρια διαδικτυακή μας γνωριμία,
    διαλέγω, αναμφίβολα, την ματιά της knowDame !

    … και μη βάλεις κι άλλη trance παραλλαγή …
    ούτε δεμένη στην καρέκλα δεν θ’αντέξω ..
    :)

    και υπαινίχθηκα την επαναληπτικότητα
    ως όχημα και παραπομπή στο
    «relations between music and possession»,
    και το γράφω στα αγγλικά,
    γιατί δεν είμαι σίγουρη ποιός όρος
    θα απέδιδε σωστά το ‘possession’.

  63. Ο/Η KnowDame λέει:

    Οικοδέσποινα σας υποσχέθηκα βίντεο από Άπω Ανατολή,
    από όπου είναι εμπνευσμένο και το αβαταρ σας αν δεν κάνω λάθος.
    Παραδοσιακή γιαπωνέζικη μουσική βασισμένη στο έγχορδο κότο.
    Βέβαια γιαπωνέζος είναι και ο Kitaro με το Forest Beauty πιο πάνω,
    για να μη πω και για τον Stephan Micus που
    χρησιμοποιεί επισης παραδοσιακά γιαπωνέζικα όργανα σε αρκετές συνθέσεις του.

    υγ.1 Δεν είναι τυχαίο ότι ο Omadeon έχει το παρατσούκλι Furiozo :)
    υγ.2 Προβληματίστηκα πως να κάνω γέφυρα με τα προηγούμενα και
    προς στιγμή σκέφτηκα το Sabre dance του Aram Khachaturian.
    Περιμένω τη συνέχεια από τους υπόλοιπους

  64. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    KnowDame,

    Πολύ όμορφο,
    μια χαρά συνεννοούμαστε !
    :)

    για το άβαταρ,
    το υιοθέτησα με την πρώτη ματιά ..
    στην πραγματικότητα όμως πρόκειται
    για ένα ξερό λουλούδι ιβίσκου,
    πού έσταξε πάνω του νερό,
    και ‘αιμάσσει’
    και δίπλα άλλο ένα..

    φαίνεται πως
    η ανάρτηση αυτή είναι στα τελευταία της,
    κάτι έχω κατά νου για την συνέχεια..

  65. Ο/Η omadeon λέει:

    You are not supposed to…
    anteksi karekla demeni,
    this is get-up-and-dance
    sort-of-relaxation….
    :)
    (sorry anyway…)

    ΜΕΓΑΛΩΣΑ με κλασσική και την εκτίμησα πολύ
    μου άρεσε όμως πιο πολύ Ροκ κι ηλεκτρονική.

    Αλλά στα (ημι-)γεράματα έγινα… πουραίηβερ
    ως και το Μίκη ρημιξάρισα, τρανσάς forever

  66. Ο/Η omadeon λέει:

    Οποιος/όποια ΔΕΝ θέλει να… πεθάνει νωρίς,
    Ας απολαύσει στο ευλόγ μου ΤΩΡΑ…
    ΑΝΕΒΑΣΤΙΚΗ μουσική (σε νέο ποστ). χεχε

  67. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Επειδή είναι πολλά – και σίγουρα καλά – τα ακούσματα, θα περιμένω να βγει όλη η συλλογή σε συλλεκτική κασετίνα πολλών CD, με συνοδευτικό DVD με συνεντεύξεις των «ανθολόγων». Ελπίζω να τα δίνει και σε συνέχειες κάποια εφημερίδα, γιατί είναι δύσκολοι καιροί για φιλόμουσους.

  68. Ο/Η χαρη λέει:

    τόσα πολλά μουσικά δώρα …ζαλίστηκα
    (άκουγα και τού ομαδεώνα πριν ένα λεπτό…) ε, δεν πάει άλλο

    θα επανέλθω ξεκουραστότερη στα αυτιά
    :)

  69. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    omadeon,

    θέλω μονάχα να πω,
    πως υπάρχουν κι άλλα πολλά είδη μουσικής,
    άλλα περισσότερο,
    άλλα λιγότερο mainstream.
    και πιστεύω ότι η τρανς είναι ένας
    νέος δρόμος για πολύυυυυ παλιά πράγματα.

  70. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    η συλλογή θα βγεί όταν λήξουν …
    τα πνευματικά δικαιώματα !
    έχουμε μέλλον δηλαδή.
    εν τω μεταξύ,
    το μόνο που χρειάζεται είναι να μην ξεχνάς
    να πληρώνεις τον πάροχό σου.

  71. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    χαρη,

    πήγαινε να μελετήσεις,
    σε περιμένουμε :)

  72. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Καλά έκανες και με θύμισες ΗΡ περί επικοινωνιακών παρόχων. Ευκαιρία να καταδικάσω τον πολυεθνικό κολοσσό ΑΤ&Τ, που ήταν πίσω από τα πραξικοπήματα στη Χιλή και τη Βενεζουέλα, ενδεχόμενα και στην Ονδούρα! Ζήτω η κρατική Hondutel και οι δημόσιες λαϊκές τηλεπικοινωνίες!

  73. Ο/Η χαρη λέει:

    τώρα, τελειώνει η πολλή μελέτη όπου να’ναι
    (κι η πολλή δουλειά που τρώει την αφέντρα)

  74. Ο/Η χαρη λέει:

    …και έχετε και ταχυδρομείο…κυρία Παιδί…

Σχολιάστε

