το σωστό timing

11
avant l’heure ce n’est pas l’heure
et après l’heure ce n’est plus l’heure

2

πριν την ώρα δεν είναι ώρα (είναι νωρίς, πρόωρο)
και μετά την ώρα δεν είναι πια ώρα (είναι αργά,
πέταξε το πουλάκι)

3

παιχνιδιάρικη επανάληψη της ίδιας έναρθρης λέξης (l’heure)
σ’ένα γνωμικό, που αποδίδει πιο επιτυχημένα κατά τη γνώμη μου,
το ‘κάθε πράγμα στην ώρα του’

.

φωτό : gnato από το deviantART


25a

[ play, για ν’ακούσετε το γραμμόφωνο ]

10 απαντήσεις στο το σωστό timing

  1. Ο/Η Μαρία Νικολάου λέει:

    Απόλυτα σωστό, και οι φωτογραφίες πολύ ομορφες .
    Μου αρεσε ιδιαιτερα η δεύτερη :)

    Καλημερα

  2. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Μαρία Νικολάου,

    σ’ευχαριστώ

    και να σου πω
    και το σκεπτικό της διαδοχής :

    η πρώτη φωτό
    χαρωπή και άγουρη
    πολύχρωμα πεντάλεπτα
    και χαρά της ανωριμότητας
    πρώιμη
    ώριμη πάντως δεν τη λες

    η δεύτερη :
    το νήμα
    και όσα σημαίνει
    και οι βελόνες
    αιχμή, ακρίβεια
    ατσάλι, απειλή κλπ
    (δεν θέλω να επεκταθώ)
    μα και η μεζούρα
    του μέτρου των πραγμάτων
    σ’ένα φωτεινό ακόμη φόντο

    ε.. η τρίτη..
    τα λέει μόνη της

    καλημέρα

  3. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Εγώ δεν ανησυχώ για το ραντεβού με την ιστορία. Ο λαός θα μας το αναγγείλει!

  4. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    η ιστορία κουράστηκε
    να έρχεται στα ραντεβού
    και να φεύγει μ’άδεια χέρια
    κοροϊδεμένη
    κι ο λαός
    ακόμη δεν συμφώνησε
    πως είναι λαός

  5. Ο/Η ktkouk λέει:

    Πριν την ώρα:
    -Ολοκλήρωσα !
    -Κιόλας Μπάμπη μου;

    Μετά την ώρα:
    -…
    -Άντε Μπάμπη μου, με πήρε ο ύπνος…

    Αλλά τι είναι η καίρια στιγμή
    αν όχι μόνο το κενό ανάμερα στο ώ και στο ρ
    στη λέξη τώρα;

    Καλησπέρες.

  6. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    καλημέρα Κώστα,

    δεν κατάλαβα
    τι είναι ‘Μπάμπη’
    :)

    είναι οι μέρες πολύ δύσκολες
    όπως ξέρεις
    να είσαι καλά

  7. Ο/Η ktkouk λέει:

    οι μέρες είναι άθλιες
    και πιο άθλιοι εμείς
    που επιτρέπουμε να υπάρχουν τέτοιες μέρες
    -Δυστυχώς έζησα σχεδόν
    σε όλη τους την ένταση
    αυτές τις μέρες-

    Προσπαθώ να είμαι καλά
    κι ελπίζω να είσαι κι εσύ

  8. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    ktkouk,

    κι εγώ το ίδιο
    είμαι όσο χάλια μπορώ
    καλό απόγευμα

  9. Ο/Η myrtille λέει:

    autrement dit :
    » ένας – ένας »
    :-)

  10. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    myrtille,

    ναι μυρτίγι μου,
    όπως τόπες:
    ένας-ένας !
    :))

Σχολιάστε

