φταις

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ένα ανεπαίσθητο δενξέρωτί
διέτρεξε το κορμί μου
και παραλίγο να μου ξεφύγει
και να το χάσω
όμως το πρόλαβα
τελευταία στιγμή
το τσάκωσα καθώς έστριβε
και τόκανα λέξεις

Follow_the_season___by_MojoFireκι είπα: χαρά
και ντράπηκα
διπλά
πρώτα για το ψέμα μου
και μετά
για την ευτυχία
που δεν τόλμησα να ξεστομίσω
φταις

192

Φωτογραφία από το deviantART

96

[ play, για ν’ακούσετε το γραμμόφωνο ]

20 απαντήσεις στο φταις

  1. Ο/Η Μαρία Νικολάου λέει:

    Για μενα ειναι αυτο ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ

  2. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Μαρία Νικολάου

    για σένα είναι τούτο δω
    μα όμως ετοιμάσου
    μισή ντουζίνα σαν κι αυτό
    θα έρθουν στην ποδιά σου

  3. Ο/Η Συνοδοιπορος λέει:

    Ωπ!
    Τι νοστιμιές γράφει εδώ!

    Χμ, για κάτσε να δούμε…
    Βλέπω ότι μερικά από τα ψυχοτρόπα είναι ευφορικά.

    Τα λέμε
    :)

  4. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Κλείτωρ,

    την επόμενη φορά,
    πιο προσεχτικά !
    τους αμάχους τουλάχιστον
    :)

  5. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Συνοδοιπορος

    βρε καλώωως την !
    την ενημερωμένη !!
    ‘ανοίξαμε και σας περιμένουμε’ !
    :)

  6. Ο/Η Συνοδοιπορος λέει:

    …και βεβαίως θα σας προτιμάμε.

    Άλλωστε δεν έχει άλλο τέτοιο μαγαζί στη γειτονιά.

  7. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Συνοδοιπορος,

    αααα..
    μα είστε θησαυρός !!
    (αυτό το ήξερα όμως,
    δεν σας πρωτοβλέπω εδώ)
    ;)

  8. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Απόσπασμα δίχως άλλο από το (ανέκδοτο;)ημερολόγιο της μικρής Κίττυ, που φορτωμένη από ενοχές και ανασφάλεια αποφάσισε να κάνει το μεγάλο ταξίδι μέχρι τους σιτοβολώνες του προοδευτικού τσιφλικά Λιέβιν.

  9. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    τι στην ευχή :
    πάλι αδιάβαστη μ’έπιασες

  10. Ο/Η Συνοδοιπορος λέει:

    Κι εγώ είμαι βέβαιη ότι σας έχω ξαναδεί, αν και αυτή τη στιγμή αδυνατώ να θυμηθώ επακριβώς (για την περιστασιακή αυτή αμνησία υποψιάζομαι ως υπαίτια τα ψυχοτρόπα, αλλά παρακαλώ μην το διαδώσετε).

    Ωστόσο νομίζω ότι είναι η πρώτη μου επίσκεψη στο φυτώριό σας.

    Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια (ελπίζω να τα λέτε νηφάλιος/α).

  11. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Συνοδοιπορος,

    μ’έχετε δει δώθε-κείθε
    σε φίλια (ευ)λόγια
    δύο ιπτάμενα
    και ένα ονειροπαγιδεμένο
    τουλάχιστον εκεί
    και
    ναι
    κάνατε το πρώτο σας ποδαρικό εδώ
    κι ακόμη
    είμαι νηφάλια
    ενήλιξ
    και εμβολιασμένη
    :)

  12. Ο/Η Συνοδοιπορος λέει:

    Έχω παρασυρθεί στον πληθυντικό τον οποίο κατά βάση απεχθάνομαι.
    Κυρία μου, μου επιτρέπετε ελπίζω, το τουμπάρω πάραυτα.

    Ναι, βεβαίως τώρα θυμήθηκα ακριβώς πού σε έχω δει, άλλωστε δεν έχει σημασία νομίζω, αφού τώρα ξέρω και πού θα σε βρω.

  13. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Συνοδοιπορος,

    κι εγώ
    στην πρώτη μου απάντηση
    απέφυγα κάθε ρήμα
    το πήγα γύρω-γύρω

    ε.. λοιπόν :
    καλώς ήρθες !
    να σε βλέπουμε
    άλλωστε,
    έχεις φάκελο πλέον
    :)

  14. Ο/Η masterpcm λέει:

    «κι είπα: χαρά
    και ντράπηκα
    διπλά
    πρώτα για το ψέμα μου
    και μετά
    για την ευτυχία
    που δεν τόλμησα να ξεστομίσω
    φταις»

    …τι άλλο θα μπορούσα να πω εγώ,
    όλα σε λίγες λέξεις τα είπες μαζεμένα,
    κάστρο που γκρέμισε μεμιάς χωρίς αχό κανένα…

    Φταίς.

  15. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    masterpcm,

    όμορφο crescendo
    στο σχόλιό σου
    στο τέλος εντάθηκε
    τάχυνε ο ρυθμός
    κι άκουσα ήχο ..

    μακάρι
    τέτοιοι να ήταν
    όλοι οι φταίχτες !

    και :

  16. Ο/Η px λέει:

    Απλό και βαθύ. Δύσκολος συνδυασμός. Κι όμως…

  17. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    px,

    κι όμως
    όταν κάτι είναι εκεί
    όλα είναι εύκολα
    το κάτι υπαγορεύει
    κι εσύ γράφεις
    ό,τι σου λέει

    καλωσόρισες πάλι

  18. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    @HP
    Αποκλείεται να μη διάβασες στα εφηβικά σου χρόνια Άννα Καρένινα :)

  19. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    tsalapeteinos,

    ως σήμερα νόμιζα
    πως τα εφηβικά μου χρόνια
    είναι για νάρθουν
    από δω και πέρα..
    με τούτο δω
    με γέμισες αμφιβολίες

Σχολιάστε

