Είχα γράμμα


χρειάζεται υπομονή μεγάλη, τέτοια που έχουν τα παιδιά που κολυμπούν ανυποψίαστα, για να μπορέσει κανείς, ανεβαίνοντας τον ποταμό αντίθετα στο ρεύμα, να συνταιριάξει την εικόνα του κόσμου, όπου ο νους μας ταξιδεύει, με τη μορφή που θέλει να δώσει στα έργα των χεριών

είχαν περάσει χρόνια από τότε που ένιωθα ολάκερο το είναι μου να γίνεται νήμα και βελόνι

αυτό, στη συνείδησή μου άφηνε πάντα μια αίσθηση που εξακολουθεί ακόμα να υπάρχει και που μου είναι αδύνατο να αποδώσω αν δε δω χειροπιαστά τα δημιουργήματά του

έτσι, μια μέρα συννεφιασμένη και με λιγοστό φως μέρα, είχα ξανά τη χαρά να δω τι μπορεί να δημιουργήσει μια μεταλλική γυριστή μυτούλα και μια βαμβακερή κλωστή….

ήταν δύσκολο πια, γιατί τώρα «βλέπω» καλύτερα «μακριά» …. βελονάκι και κλωστή η ίδια, υπακούοντας στο υπεσχημένο «δώρο» δ. μου, ταξιδεύω και γίνομαι…..

γίνομαι μυαλό και μηχανή, σώμα και σιδηροτροχιά, μα χάρη στο βελονάκι και το νήμα μου, καλπάζω ακούραστα τις αποστάσεις που με χωρίζουν απ’ όσους και όσα αγαπώ

με αυτό που κρατάς στα χέρια σου, θέλησα να σου εξηγήσω στη βάση τίνος μηχανισμού χαρίζω ταξίδια στον εαυτό μου

θέλω επίσης να σου επισημάνω πως οι επί της φαντασίας συγκοινωνίες με μεταφορικό μέσο το νήμα, είναι ασύγκριτα μεγαλύτερης ταχύτητας από τις κοσμικέςη δύναμή τους αυτή οφείλεται στη διάρκεια της αναμονής ….

το εργόχειρο τώρα είναι δικό σου ή απλά, εγώ ήρθα και σε βρήκα.

σε φιλώ, α.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.


2 απαντήσεις στο Είχα γράμμα

  1. Ο/Η katabran λέει:

    φιλώ σε…

  2. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    κι εγώ καλή μου.
    :)

Σχολιάστε

