ρωγμή

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009
6 - bis

με ράγισες

όχι γιατί μου στέρησες

αλλά γιατί μου χάρισες

χίλια κομμάτια

τώρα πια

όπου με πας

για ένα χρώμα και ένα χώμα
που με στοιχειώνουν,
που τριγυρίζω
πολλά χρόνια τώρα
και δεν μ’αφήνουν


.

25a

[ play, για ν’ακούσετε το γραμμόφωνο ]

11 απαντήσεις στο ρωγμή

  1. Ο/Η Μαρία Νικολάου λέει:

    Με ράγισες
    όχι γιατί μου στέρησες,
    αλλά γιατί μου χάρισες
    χίλια κομμάτια
    που σ’ακολουθούν όπου κι αν πας
    πια…

    (Δεν πειραζει που το αλλαξα λιγο ε?)

    Μου αρεσε πολυ αυτο που εγραψες σημερα
    Να σαι καλα
    Καλο ΣΚ :)

  2. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Μαρία Νικολάου,

    καθόλου δεν πειράζει
    ωστόσο
    αυτές οι δύο κρεμαστές λέξεις
    χίλια κομμάτια
    πήγαιναν λίγο και στο:
    ‘μου χάρισες’

    σήμερα η ύλη δεν ήταν πολλή
    χαίρομαι που σου άρεσε
    καλό σκ και σε σένα
    :)

  3. Ο/Η AlexMil λέει:

    …..
    τώρα πια
    όπου με πας
    κάθε κομμάτι
    και η ψυχή σου
    που δεν
    πρόλαβες,
    έφυγε,
    μαζί μου.

    όμορφοι στίχοι, με ένταση και κορύφωση στο περιεχόμενο.

    καλησπέρα

  4. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    μου θύμησε λίγο από king crimson αυτό.

  5. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    AlexMil,

    ζυμώνουμε
    αναπλάθουμε
    ας το πάει ο καθένας
    όπου τον πάει
    να φανούν κι άλλα
    ωραία έτσι
    ευχαριστώ
    καλημέρα

  6. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    Κλείτωρ,

    εμένα πάλι μου θυμίζει :

    καλωσόρισες στα μέρη μας
    :)

  7. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    Καλώς σας βρήκα :)

  8. Ο/Η manos λέει:

    είμαστε οι ρωγμές μας

  9. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    manos,

    είμαστε..
    ό,τι έχουμε και δεν έχουμε

    καλωσόρισες

  10. Ο/Η roulakaramıtrou λέει:

    τώρα πια
    όπου με πας

    Ειδικά αυτό εμένα μου θυμίζει βαλσαμόχορτο, που το ξέρει το βάλσαμο, γιατί το χει δώσει

    Να σαι καλά να μας δίνεις :)

  11. Ο/Η Hypericum Perforatum λέει:

    roulakaramıtrou,

    πολύ ευχαρίστως
    ειδικότης μας
    και αποθέματα μπόλικα
    :)

Σχολιάστε

